Jamal Murray Goes Off For Career-High 50 Points

  ਦ੍ਰਿਸ਼ 21,023

Bleacher Report

9 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ

Jamal Murray was unconscious tonight:
-5O PTS (Career-High)
-21-25 FG
-8-10 3PM
Subscribe: papost.info
Follow on IG: fbleacherreport
Follow us on Twitter: bleacherreport
Like us on Facebook: bleacherreport
#NBA #JamalMurray #Nuggets

ਟਿੱਪਣੀਆਂ
Erik W
Erik W 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He reminds me of a better deron Williams
Ben Henderson
Ben Henderson 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Jamal went to SexLand to dominate the SexLand Cavaliers
Robert Mitchell
Robert Mitchell 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Not his career high but ok
Omar Hennington
Omar Hennington 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
And he’s not an all star why 🤧🤧🤧
Mirapetitot
Mirapetitot 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Competitive tension is at summer league level
House Grumpy Boys Universe
House Grumpy Boys Universe 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
The duo of Jokic and Murray should be: The Joker the Jester
Z On
Z On 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Career high ? Didn't he score 50+ during the playoffs
Harrison Pepin
Harrison Pepin 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Yeah it's his first time scoring 50 in the regular season. For some reason playoffs don't count. But you're right.
Emmanuel
Emmanuel 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
nuggets can win a chip this year
Aisosa Obano
Aisosa Obano 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I never doubted his ability to do this but his lack of consistency most times is so frustrating to watch. It’s like either he’s involved or he’s passive there’s no in between.
Oreomilkshake
Oreomilkshake 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Tf was the point of this video if yall show him make 1 shot then skip to the 4th quarter lmfao
Jucc
Jucc 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Damn, Jamal must have really wanted to get his 2k rating back up....
Scott Culbertson
Scott Culbertson 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Not his career high get your facts right bleacher report. What a joke.
Cy clone
Cy clone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Bubble Murray back
duck Harrell Jr
duck Harrell Jr 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
50 points no free throws is crazy
GreekSneakCollector
GreekSneakCollector 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Playoffs Jamal is back!!
shantoochee
shantoochee 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
like he didn't do this in bubble in a regular basis
Elias LV
Elias LV 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Captian Canada 🇨🇦 Put some resepct on his name. 🌪🔥
A20 Fitness
A20 Fitness 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Look at my son
Sonic FN
Sonic FN 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
“ITS ABOUT DAMN TIME!”
iiDarion MyGuy
iiDarion MyGuy 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I swear he scored 50 on the bubble😂😂
Ginga
Ginga 5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Career high in the regular season
Rafa Quesada
Rafa Quesada 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Oozing confidence 💎
Isaac Guan
Isaac Guan 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
she came back for the gawk gawk 3000
Sheron Yohan
Sheron Yohan 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Thanks to her if you know
T- Bone
T- Bone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
played the cavs
Parlay King Sports
Parlay King Sports 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I like that Murry just gotta b more consistent don't disappear next game
Marvin
Marvin 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Didn’t he go for 50 twice in the playoffs
Donovan Mac
Donovan Mac 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Not regular season
OrangatangMemes
OrangatangMemes 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Kyrie mad now
Vince Mixtapes
Vince Mixtapes 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Murray is back!!
Caleb Alexander
Caleb Alexander 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Petition to incorporate playoffs high into career high, no need to have 2 seperate career highs
Dennis Scrotum
Dennis Scrotum 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
And ESPN ranked this man lower than Zion and Tyler Herro, Well... those ranking list didn't age well 😤🤷‍♂️
Annoying Carti fan
Annoying Carti fan 6 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He’s over Tyler Herro but not over Zion
T- Bone
T- Bone 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Paper Plane Studios Zion over Murray
Johnny Silverhand
Johnny Silverhand 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Paper Plane Studios Yeahhhhh, no.
Paper Plane Studios
Paper Plane Studios 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@T- Bone Murray over Zion
T- Bone
T- Bone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Rednec joe yah
Wong Ace
Wong Ace 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Just felt surprised that he wasn't in all star game, given the fact that he is the one who ended Clipper in Game 7 last year~~~~~
Trey Brodie
Trey Brodie 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Jamal's girlfriend put his "head" in the game
Tian川建国
Tian川建国 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Sloppy toppy
Ian Dexter
Ian Dexter 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He already did score 50 in the playoffs last year but it's great to see him continue to progress.
Bol Bol
Bol Bol 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
So did embiid
T- Bone
T- Bone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
cool
Austin Roccaro
Austin Roccaro 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Zach Lavine better
Austin Roccaro
Austin Roccaro 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@John Elway make me u putz
John Elway
John Elway 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Stfu dum fuq
ًuᴉɯnƃǝW
ًuᴉɯnƃǝW 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Yes, The Bubble Murray is back boys
LeBeautiful
LeBeautiful 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Underrated pick for MVP/MIP?
Joseph Duckmanton
Joseph Duckmanton 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Nope
Skybound
Skybound 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Got the good head this morning
Dwyane Wade
Dwyane Wade 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Murray got an ash kassh special after 😳😳
ThatzJezYT [Xtra]
ThatzJezYT [Xtra] 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Next Brandon Roy:flight reacts
GC OTB
GC OTB 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
This nigga looks like a 2k character at the park after that dance 😂
young carti
young carti 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
All he did was tie his career high still impressive
Sploooshen
Sploooshen 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
His previous high was 47 against the Celtics. His PLAYOFF high is 50. This is his new SEASON high
Jayson Tatum
Jayson Tatum 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
But he did it on 80% shooting
Dennis Scrotum
Dennis Scrotum 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Jamal Murray drops 50pts without free throw attempt 😳👀
Smooth-Since96
Smooth-Since96 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Thtree If Jokic got Embiids free throw attempts👀
Thtree
Thtree 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Andryson SS Embiid just hit 50 with 15 ft in 17 attempts
Andryson SS
Andryson SS 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@shantoochee yeah many 50pt game have like 15-20ft attempts lol
shantoochee
shantoochee 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Ashton Phoenix damnn 84?? 50 without ft, thats sick
Ashton Phoenix
Ashton Phoenix 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Most efficient one as well. 84 percent. The highest was wilt prior to this with 82.9
Uby King
Uby King 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Damn. Twenty seven is 🔥 Nourbyte
kshitij bhatt 10A
kshitij bhatt 10A 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
When she was needed the most she returned. Jordan Murray is back
Ginga
Ginga 5 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
She's the real MVP.
Jas -
Jas - 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@kshitij bhatt 10A ohhhhh aight aight
Isaac Guan
Isaac Guan 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Jas - gawk gawk 3000
kshitij bhatt 10A
kshitij bhatt 10A 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Jas - Jamaals gf
Jas -
Jas - 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
she? j
Coove Hoops
Coove Hoops 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
This is some playoff Jamal. Play like this more please
Astyanax
Astyanax 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
In the playoffs isn’t it higher tho ?
ngffhhjfssgggds
ngffhhjfssgggds 7 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He shot this one on 84% with no free throws
T- Bone
T- Bone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@dream mhm
dream
dream 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@T- Bone Yeah playoffs are harder
T- Bone
T- Bone 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@dream regular season and playoffs are different
dream
dream 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@T- Bone yeah thats harder...whats your point?
A- DUB
A- DUB 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Good to see Murray get back in that bubble rhythm
Nael Tariq
Nael Tariq 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Look at Murray man
Mark Rodney
Mark Rodney 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Play off Murray
SUPER SAMMICH
SUPER SAMMICH 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
What are the odds that two players both get career highs on the same day, and it's the same career high? Also what are the odds that two players both score 50 on the same day? I wonder if this will ever happen again.
LOSER🤮
LOSER🤮 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
I’m pretty sure it will happen again
Fred Fred
Fred Fred 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Aaaaaandddd people still think that the Bubble Playoffs doesn't count. This man is the perfect pair for Jokic, both scoring monsters!
Weneed him
Weneed him 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
oh yes it counts, the only people who don't think it counts are the bron hater people or the people who hate the fact that Jamal Murray out of all the guys is dropping many 50s, same with Mitchell, but theres nobody who think it doesn't count, because people constantly bring up clippers 3-1 chokejob, so nobody says that
Zarek Casio
Zarek Casio 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
He dropped 50 and missed four holy shit
Dave B
Dave B 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
21 for 25 and 0 free throws
Hood Tendencies
Hood Tendencies 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
“Just got some top” King Von
Annoying Carti fan
Annoying Carti fan 6 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Lebron Gaay 😐
Rednec joe
Rednec joe 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Lebron Gaay lol
Lebron Gaay
Lebron Gaay 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Who tf is that lmfao
Juan Parra
Juan Parra 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
No FTs either this man was in his baaggggg
Alvaro Fernandez
Alvaro Fernandez 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Gah damn this boy can hoop
MIKESKY
MIKESKY 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
So it is
Umadm8tey
Umadm8tey 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
lol people thought the bubble was a fluke
Lonzo's Jumpshot
Lonzo's Jumpshot 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
@Fred Fred aint no one brought that shit up but you😂. And that shit was a fluke, look at murry’s statistics this season compared to the playoffs
Fred Fred
Fred Fred 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
How is the bubble a fluke? The bubble exposed overhyped teams like the Bucks and the Clippers
Lonzo's Jumpshot
Lonzo's Jumpshot 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
Still is fuck u mean. Keep liking your own comment
Nikolai delMundo
Nikolai delMundo 8 ਦਿਨ ਪਹਿਲਾਂ
1
Jordan Clarkson GOES OFF for 40 POINTS | UTAH JAZZ
02:43
Utah Jazz
ਦ੍ਰਿਸ਼ 336 ਹਜ਼ਾਰ
CHIT CHAT + Q & A with My Fiance🔥♥️
46:38
SimplyMyStyle!! unni
ਦ੍ਰਿਸ਼ 990 ਹਜ਼ਾਰ
Jamal Murray - Incredible Shots Compilation
04:37
NBA Max
ਦ੍ਰਿਸ਼ 72 ਹਜ਼ਾਰ
Derrick Rose Hit His First 7 Shots Against Kings
01:09
Bleacher Report
ਦ੍ਰਿਸ਼ 237 ਹਜ਼ਾਰ
Jamal Murray Drops 50 PTS To Force Game 7 🔥
06:02
NBA
ਦ੍ਰਿਸ਼ 314 ਹਜ਼ਾਰ
Joel Embiid Drops First Career 50-PT Game!
05:07
NBA
ਦ੍ਰਿਸ਼ 114 ਹਜ਼ਾਰ
Jamal Murray Drops 50 to Force a Game 7 vs. Utah | NBA on TNT
12:01
NBA on TNT
ਦ੍ਰਿਸ਼ 552 ਹਜ਼ਾਰ
NBA球星故事-【Jamal Murray】楓葉國的金童
12:09
Nu Age的球場
ਦ੍ਰਿਸ਼ 112 ਹਜ਼ਾਰ
CHIT CHAT + Q & A with My Fiance🔥♥️
46:38
SimplyMyStyle!! unni
ਦ੍ਰਿਸ਼ 990 ਹਜ਼ਾਰ
Short Highlights | Karachi Kings vs Multan Sultans | Match 9 | HBL PSL 6 | MG2T
5:15
Pakistan Super League
ਦ੍ਰਿਸ਼ 196 ਹਜ਼ਾਰ
Axar Patel Bamboozled England | Rohit looking dangerous | Day 1
4:03
Ramiz Speaks
ਦ੍ਰਿਸ਼ 106 ਹਜ਼ਾਰ
Highlights - Odisha FC 6-5 SC East Bengal - Match 108 | Hero 2020-21
14:30
Indian Super League
ਦ੍ਰਿਸ਼ 611 ਹਜ਼ਾਰ
CSK BEST OPENING COMBINATION - IPL 2021 | #Nettv4u
8:07
Nettv4u
ਦ੍ਰਿਸ਼ 40 ਹਜ਼ਾਰ